ପଖାଳ କଂସା ରେ ଆମ୍ବ କଷି ବାସ୍ନା ଥରୁଟେ ଦେଖା ମିଳୁନି ଗାଁରୁ ସହର ସହରରୁ ଗାଁ ଜୀବଣ ଫେଣ୍ଟି ହେଲାଣି । ପଖାଳ କଂସା ରେ ଆମ୍ବ କଷି ବାସ୍ନା ଥରୁଟେ ଦେଖା ମିଳୁନି ଗାଁରୁ ସହର ସହରରୁ ଗାଁ ଜୀବ...
ନା ବନ୍ଦ ହେବ କେଉଁଠି ଗୋଟାଏ ପହଞ୍ଚିବା ଉଦେଶ୍ୟରେ ଚାଲୁଥିବା ପଥଚାରୀଙ୍କ ପ୍ରତିଯୋଗୀତା ?# ନା ବନ୍ଦ ହେବ କେଉଁଠି ଗୋଟାଏ ପହଞ୍ଚିବା ଉଦେଶ୍ୟରେ ଚାଲୁଥିବା ପଥଚାରୀଙ୍କ ପ୍ରତିଯୋଗୀତା ?#
ବାଟରେ ମୋଟରୁ ମାରନି ଡିଆଁ ହୁସିଆର ହୋଇଯିବ ,ଧିରେ ଧିରେ ପୁଣି ରାସ୍ତାକୁ ଅନାଇ ବାମ ପଟେ ଚାଲୁଥିବ.... ବାଟରେ ମୋଟରୁ ମାରନି ଡିଆଁ ହୁସିଆର ହୋଇଯିବ ,ଧିରେ ଧିରେ ପୁଣି ରାସ୍ତାକୁ ଅନାଇ ବାମ ପଟେ ଚାଲୁଥ...
ଅଫିସ କଲେଜ ରାସ୍ତା ଘାଟରେ କରିଲତୁମେ ପ୍ରେମ ଧିକ ଆମର ଶିକ୍ଷା ସଭ୍ୟତା ଅଫିସ କଲେଜ ରାସ୍ତା ଘାଟରେ କରିଲତୁମେ ପ୍ରେମ ଧିକ ଆମର ଶିକ୍ଷା ସଭ୍ୟତା
ସମୟ ସହିତ ବଦଳେ ମନୁଷ୍ୟ ଲିଭିଯାଏ ନାହିଁ ଅଭୂଲା ସ୍ମୃତି , ଘୃଣାରେବି ନୁହେଁ ଯଥେଷ୍ଟ ସମ୍ମାନେ ସମୟ ସହିତ ବଦଳେ ମନୁଷ୍ୟ ଲିଭିଯାଏ ନାହିଁ ଅଭୂଲା ସ୍ମୃତି , ଘୃଣାରେବି ନୁହେଁ ଯଥେଷ୍...